U početku bijaše riječ

Za nas, ta riječ je klijent. To ste Vi. Uvijek Vi.

Koliko puta ste naišli na članak koji Vas je zainteresirao, koji se činio odličnim – no čim ste ga krenuli čitati počelo je zijevanje? Iako je očito da autor zna o čemu govori, nikako da prestane pisati o sebi. Mi smo najbolji, mi smo najjači. Mi sve možemo. Mi smo ovo, mi smo ono. Mi, mi, mi. Mi smo najbolji. Mi smo pravi izbor. Mi smo najjeftiniji izbor. Mi smo najbolji. Jesmo li već rekli da smo najbolji?

Dosta!

Jedini mi kojeg ćete čuti od nas je slijedeći: mi smo drugačiji.

Nećemo previše pričati o sebi. Naravno, znamo da naše usluge funkcioniraju i apsolutno smo predani poslu. No ovdje se ne radi o tome, ne radi se o nama.
Naš fokus je uvijek na tome kako da pomognemo VAMA, našem novom klijentu – da ostvarite svoje poslovne ciljeve. Da brže i lakše postignete uspjeh. To nam je jedino od presudne važnosti. Sve ostalo dolazi samo po sebi.

Krenimo!

Nudimo ekskluzivu malim poduzetnicima

Priliku da postanu malo veći.

Ne okrećite očima. Prije nego što nam kažete da su Vam već puno puta nudili nešto takvo i da znate sve o tome i da to ne funkcionira, prestanite!

Mi nismo kao ostali, sjećate se? Čitajte dalje.

Kako funkcionira naš pristup?

Pružamo usluge posredništva na Internet tržištu ponude i potražnje. Spajamo krajnje kupce sa ponuđačima. 
Iako zvuči napuhano, to je točno ono što radimo: postavljamo Vas na centralno mjesto upravo u trenutku kada se traže Vaši proizvodi ili usluge.

Volimo reći da gradimo internet nekretnine. To su web stranice koje uvijek rade za Vas – čak i kada spavate, kupcima su dostupne sve informacije.

Najbolji kupci su ljudi koji su sami po sebi zainteresirani za uslugu ili proizvod. Njima ne treba pod nos gurati reklame, kataloge, letke, akcije. Oni znaju što žele i sada su u potrazi za time. Treba ih samo malo usmjeriti.

U tom trenu nastupamo mi. Naš posao je da se pobrinemo da Vaša internet nekretnina stoji usidrena na prvom mjestu svih bitnih upita na tražilicama kako bi uvijek upravo Vi i Vaše usluge ili proizvodi – bili jedini, očiti izbor kupcima.

Kako je moguće to postići? Jedna riječ.

DOMINACIJA!

 

Danas svi koriste blagodati Interneta – prije svake kupnje bace oko na tražilice i informiraju se o proizvodima, uslugama ili cijenama. Pokušavaju pronaći  relevantne informacije. U tom trenu oni su iznimno “vrući kupci” jer žele traženu uslugu, samo se još nisu odlučili gdje.

Naše usluge bazirane su oko toga da im Vas i Vaš brend maksimalno eksponiramo tako da kupci kada su u tom stadiju – kada su voljni kupiti – nemaju veliki izbor jer kuda god pogledaju – vide Vas!

Prestanite konkurirati, uz našu pomoć dominirajte!

Ispričat ću Vam jednu kratku priču, zamislite situaciju:

Putujete kroz gustu maglu, ne vidi se prst pred nosom. Umorni ste od puta, gladni, žedni i želite pronaći prenoćište. No kada pogledate uokolo, jedva i da vidite slabašna svjetla ispred kuća. Njihovi vlasnici svijetle ručnim svjetiljkama. Pozivaju Vas da dođete k njima, no ne izgledaju uvjerljivo – slabašni su. Malo dalje u daljini tada ugledate oazu svjetla. Žarka narančasta svjetlst hrabro se probija kroz gustu maglu. Nazire se objekt obasjan jakom rasvjetom. Jasno Vam je – želite ići tamo. To je najbolji hotel u gradu, svi znaju za njega. Ne možete ga ignorirati, dominira cijelim krajem. Što mislite čiji je klijent taj hotel? Pa naravno – NAŠ. Mislite li da ga je briga koliko košta biti tako eksponiran? Naravno da jest, jer je dobar poduzetnik – ali on dobro zna da su njegova sredstva uložena u drugačiju strategiju, strategiju koja donosi napredak.

Pitanje koje se nameće je jasno: želite li biti čovjek sa ručnom svjetiljkom ili vlasnik najboljeg hotela u gradu?

Zašto je danas važno biti vidljiv na Internetu

Ako niste, olako prepuštate posao konkurenciji.

Mnogi poduzetnici i obrtnici nažalost ni u današnje vrijeme nisu sami po sebi svjesni potencijala Interneta, iako ga i sami koriste upravo na isti način – da istraže nešto što ih zanima. Vaši kupci nisu nimalo drugačiji.

Od iznimne je važnosti danas postojati na Internetu kako bi mogli biti pronađeni.

“Najviše kupaca dolazi mi usmenom predajom”


– poduzetnik iz srednjeg vijeka

Osvrnite se!
Svi nose svjetleće aparatiće koje maze prstima.

To su Vaši kupci.
Budite im dostupni.

Meni to ne treba, kupci k meni dolaze putem usmenih
preporuka i ne treba mi više posla.

Molim Vas, nismo u srednjem vijeku.

Jeste li uopće svjesni koliko prilika propuštate?

Zapravo, možda ste i u pravu – možda Vam zaista ne treba više posla.
Sa takvim stavom definitivno Vam ni ne možemo pomoći…
Samo pazite da nas ne pronađe konkurencija.

Kakvu poruku šalju Vaše internet stranice

Privlače li ili odbijaju kupce?

Dakle bitno je imati web stranice. No nije ih dovoljno samo imati. Zapitajte se: što Vaše web stranice govore o Vama i Vašem poduzeću? O Vašim uslugama, proizvodima?

Privlače li kupce k Vama ili ih tjeraju konkurenciji? Konkurenciji, koja možda uopće ne radi dobar posao? 

Kad se podvuče crta, Internet ne zna da Vi možda odrađujete bolji posao ili imate bolji proizvod. Ako je konkurencija kvalitetnije prikazana kupci će zasigurno odabrati njih. Informacije na Vašim web stranicama moraju biti razumljive i lako dostupne. 

Prikazuju li se Vaše web stranice ispravno na svim uređajima – tabletima, mobitelima?

Danas je izuzetno važno imati web stranicu koja je optimizirana za prikaz i na malim ekranima. Što Vam vrijedi kvalitetna stranica ako je kupci u pokretu ne mogu koristiti? Većina stranica na žalost danas još uvijek nije optimizirana za mobitele usprkos statistikama koje pokazuju da više od pola svih pretraga dolazi sa mobitela. Isto tako, sam Google voli optimizirane stranice i u borbi između optimizirane i zastarjele sigurno pobjeđuje optimizirana.

I naravno, ne zaboravimo najvažniju stvar: možete imati najbolje stranice na svijetu optimiziranu za prikaz na svim ekranima, no ako niste na vrhu tražilica kada kupci traže to što nudite, sve je uzalud. Klijenti Vas moraju moći lako pronaći. Morate biti na vrhu. I morate biti posvuda. Ponekad čak i jedna stranica nije dovoljna, bolje ih je imati više – npr. stranice sa socijalnih mreža.

Razmislite!

Što više stranica, to veća mogućnost da kupci završe upravo kod Vas.
Nemaju izbora: kuda god pogledaju, iskače Vaše ime, Vaš brend – Vaše usluge, Vaši proizvodi.

Svoje usluge uvijek krojimo točno po svakom našem klijentu. Svaki korak kojeg primjenimo na putu do uspjeha pomno je unaprijed isplaniran. Ako je potrebno, sagradit ćemo i više nekretnina i upogoniti svu moć socijalnih mreža današnjice kako bi eksponirali usluge ili proizvode.

Nepotrebno je reći kako će sve biti optimizirane i za prikaz na malim ekranima.

Iako je Internet stalno u pokretu i sve se stalno mijenja (a tako ponekad i logika internet pretraživača), uvijek smo ukorak s vremenom i stalno ulažemo u dodatne edukacije i novu tehnologiju kako bi klijentima uvijek nudili samo izvrsnost.

Specijalizirani za uspjeh

Manje ali bolje. Točka.

Usko smo se specijalizirali za pomoć malim poduzetnicima koji muku muče sa prisutstvom na Internetu te ljudima koji tek pokreću posao i tek su na početku svojeg putovanja k uspjehu.

No ono čega morate u startu biti svjesni jest da mi radimo samo sa jednim igračem na tržištu. To u pravilu znači sa najboljim ili sa onim tko žarko želi to postati iako do sada nije znao kako.

Zbog čega radimo samo sa takvim ljudima?

Prije svega, zato što takvi ljudi razumiju kako funkcionira poslovni svijet i u praksi sa njima nikada nema problema. Sa njima je lagano kvalitetno poslovati.
Nadalje, zbog toga što kad mi odradimo svoj dio posla telefoni ne prestaju zvoniti, e-mailovi sa upitima ne prestaju dolaziti. Potreban nam je klijent koji će sve to sa zadovoljstvom odraditi, a ne biti lijen i propuštati prilike samo zato što sada one automatski dolaze do njega.

Želimo klijente koji su željni rasta i razvoja, koji su voljni zaposliti još ljudi zbog povećanja posla – i tu smo da takvima pomognemo na putu do uspjeha.

Klijenti ne odustaju od nas, nikada. Ali baš nikada! Zašto i bi? Da, toliko smo dobri u tome što radimo. Mnogostruko im povećavamo protok klijenata. Sa zadovoljstvom plaćaju sve troškove procesa.

Kako volimo reći, mi smo jedini račun koji plaća ostale račune.


Ukoliko ste već na ovom djelu teksta, čestitamo. Definitivno ste naš slijedeći klijent.

Bilo da ste se ovdje u startu našli slučajno (radi dramskog efekta nećemo isticati kako slučajnosti ne postoje 😉 ), u potrazi ste upravo za ovakvim rješenjima ili su nas preporučili pa malo bacate oko…

Sad već znamo da ste zainteresirani za naše usluge. Uvidjeli ste kako je bitno biti vidljiv kako bi Vas mogli pronaći. Samo niste znali sami kako to postići. E pa sada znate, uz našu pomoć!

Naš pristup je minimalistički, no zato vrlo moćan. Precizan i učinkovit. Ne borimo se na svim frontama, samo na najvećim. Svaki uspjeh našeg klijenta naš je uspjeh. No klijent nam je uvijek na  prvom mjestu, bez iznimaka.

Samo još jedna napomena za konkurente naših klijenata koji istražuju tko stoji iza njihovih uspjeha na Internetu: naš klijent nije naš klijent bez veze. Možda je i manji ali sigurno je jači. Gori od želje za uspjehom i zavrijedio je sav naš trud i prvo mjesto na Internetu. Više sreće drugi put!

 

OK, dosta priče. Idemo raditi!

Koji je prvi korak?

 

Javite nam se i objasnite nam svoje želje i viziju. Budite spremni na neka neuobičajena pitanja. Neuobičajeni smo i ne sramimo se toga. Naš pristup svemu, pa tako i poslu je drugačiji od onoga na što ste možda navikli. Zbog toga su naša rješenja toliko učinkovita.

Proučit ćemo Vaš slučaj i ako procjenimo da Vam možemo pomoći, krećemo u akciju. Osmislit ćemo agresivnu, no nježno isplaniranu kampanju skrojenu točno po Vašoj mjeri.

Radimo samo sa jednim klijentom na tržištu. To znači da nikada nećemo pomagati njegovoj konkurenciji. Svaki klijent kod nas ima ekskluzivu. Radimo stvari po principu “Manje je više”. Ne gomilamo klijente bjesomučno kako bi povećali profite. Pažljivo ih biramo, jer su naše usluge vrlo moćne i definitivno mijenjanju živote naših klijenata.

Imajte na umu da je za sve što radimo potrebno vrijeme. Ništa se ne događa preko noći. Nije moguće točno predvidjeti koliko će to biti – to ovisi od projekta do projekta i od tržišta do tržišta, no nakon slijedećih nekoliko mjeseci (obično je potrebno oko 3) pripremite se na kupnju novog telefona. Ovog ćete ubrzo izlizati.

P.S.
Nemojte se ljutiti ako Vas odbijemo. Nažalost mnoge ljude prisiljeni smo odbiti kako bi se posvetili onima koji zaista zaslužuju naše vrijeme. Zbog toga smo najbolji u tome što radimo.

Još uvijek niste sigurni da smo pravi odabir?

Nema problema!

Prije nego što nam se javite, detaljnije proučite sve naše usluge, pročitajte pitanja koja nam najčeće ljudi postavljaju ili pogledajte što o nama kažu klijenti.

 

 

Pogledajte i primjere vizualnih rješenja kakve nudimo.
Naravno, svi su optimizirani za prikaz na tabletima i mobitelima.